Potrivit site-ului oficial şi al paginii de facebook, a mai rămas aproximativ o lună şi jumătate până la deschiderea Uvertura Mall Botoşani. Printre firmele care şi-au închiriat deja spaţii la noul mall se numără KFC, H&M, Zara, Pull&Bear şi Bershka.
„Deschiderea mall-ului în martie a fost cauzată de dorinţa chiriaşilor de a lega inaugurarea de un moment propice pentru shopping, iar 1 şi 8 martie constituie asemenea momente”, este mesajul de pe pagina de facebook Uvertura Mall -Botoşani-România.
Uvertura Mall are o suprafaţă de peste 6 000 mp şi o arie totală de 32 000 mp- Este este dezvoltat pe conceptul de «one stop shopping center» şi personalizează – prin mixul de facilităţi – opţiunea fiecărui client:
clădire nouă, desfăşurată pe şase nivele: subsol, parter şi patru etaje;
cea mai mare parcare: peste 270 locuri dispuse suprateran, etajat pe şase nivele;
design şi finisaje moderne;
cea mai mare suprafaţă de spaţii comerciale centrale de închiriat: 15 000 mp;
combinaţie unică de brand-uri;
cea mai diversificată ofertă de bunuri şi servicii;
primul food court din oraş;
unicul club de bowling din oraş;
cea mai atractivă zonă de joacă;
cel mai accesibil supermarket din oraş;
baruri, cafenele, gelaterie, biliard, casino
Potrivit site-ului oficial şi al paginii de facebook, a mai rămas aproximativ o lună şi jumătate până la deschiderea Uvertura Mall Botoşani. Printre firmele care şi-au închiriat deja spaţii la noul mall se numără KFC, H&M, Zara, Pull&Bear şi Bershka.
„Deschiderea mall-ului în martie a fost cauzată de dorinţa chiriaşilor de a lega inaugurarea de un moment propice pentru shopping, iar 1 şi 8 martie constituie asemenea momente”, este mesajul de pe pagina de facebook Uvertura Mall -Botoşani-România.
Uvertura Mall are o suprafaţă de peste 6 000 mp şi o arie