Primarul Clujului vine cu soluţii privind continuarea lucrărilor la Autostrada Transilvania şi darea acesteia în folosinţă. În viziunea edilului şef al Clujului, Autostrada Transilvania ar trebui conectată la Coridorul IV paneuropean, printr-un drum expres, pe ruta Sebeş-Turda.
Dacă Guvernul ar aloca foduri pentru documentaţia tehnică şi pentru exproprieri, Autostrada Transilvania ar putea fi continuată cu finanţare de la Uniunea Europeană, a explicat Emil Boc, citat de Ziua de Cluj.
Singura problemă ar fi datoria de 25 de milionne de euro pentru lucrările realizate de Bechtel, datorie pe care veche guvernare nu a achitat-o până în prezent.
Drumul expres Turda-Sebes costa 920 de milioane de euro
Potrivit CNADNR, drumul expres Turda-Sebeş este destul de costisitor, cheltuielile cu realizarea lui ajungand la impresionanta suma de 920 de milioane de euro.
Conform documentaţiei, drumul expres Sebeş-Turda, va fi dotat cu două benzi de circulaţie pe fiecare sens, iar viteza de deplasare ar urca la 120 de kilometri pe oră.
Primarul Clujului vine cu soluţii privind continuarea lucrărilor la Autostrada Transilvania şi darea acesteia în folosinţă. În viziunea edilului şef al Clujului, Autostrada Transilvania ar trebui conectată la Coridorul IV paneuropean, printr-un drum expres, pe ruta Sebeş-Turda.
Dacă Guvernul ar aloca foduri pentru documentaţia tehnică şi pentru exproprieri, Autostrada Transilvania ar putea fi continuată cu finanţare de la Uniunea Europeană, a explicat Emil Boc, citat de Ziua de Cluj.
Singura problemă ar fi datoria de 25 de milionne de euro pentru lucrările realizate de Bechtel, datorie pe care veche guvernare nu a achitat-o până în prezent.
Drumul expres Turda-Sebes costa 920 de milioane de euro
Potrivit CNADNR, drumul expres Turda-Sebeş este destul de costisitor, cheltuielile c