Clienţii retail ai BCR au efectuat anul trecut tranzacţii prin internet (serviciul Click 24 Banking) şi telefon (serviciul Alo 24 Banking) în valoare de peste 20 mld. lei, cu aproape 30% mai mult decât în anul anterior. Cele 20 mld. lei tranzacţionate prin Click şi Alo 24 Banking BCR au fost efectuate în aproximativ 6 milioane de transferuri, din care peste 85% din ele au fost transferuri intra şi inter bancare în moneda naţională, iar 15% au fost transferuri în valută.
"Ne aşteptăm ca şi anul 2013 să susţină trendul crescător pe care l-am înregistrat anul trecut, mai ales că în ultimul trimestru, am oferit clienţilor noştri multiple modalităţi de tranzacţionare la distanţă şi am facilitat accesul acestora la produsele bancare deţinute: acces mai facil la serviciile de internet şi phone banking, noi servicii de tip mobile banking", a declarat Bogdan Marin, director executiv Canale Retail, BCR. Deşi în structura numărului de tranzacţii, între clienţii persoane fizice şi clienţii Micro nu există foarte mari diferenţe, microîntreprinderile rulează peste 85% (adică 18,4 mld. lei) din sumele tranzacţionate prin internet şi telefon. Cele mai mari creşteri anuale (2012 faţă de 2011) ale sumelor tranzacţionate prin internet şi telefon au fost înregistrate de către clienţii persoane fizice autorizate.
Astfel, aceştia au efectuat anul trecut tranzacţii intra şi inter bancare, în lei şi valută, în creştere cu peste 35% faţă de anul anterior. Pe următorul loc se situează clienţii Micro care au tranzacţionat în 2012 sume cu 30% mai mari decât în 2011. Sumele tranzacţionate de către clienţii persoane fizice au crescut cu peste 8% anul trecut faţă de 2011.
Clienţii retail ai BCR au efectuat anul trecut tranzacţii prin internet (serviciul Click 24 Banking) şi telefon (serviciul Alo 24 Banking) în valoare de peste 20 mld. lei, cu aproape 30% mai mult decât în anu