Cum trece iarna, străzile Craiovei se dezvăluie în toată „splendoarea“ lor, pline de gropi şi cratere. Unele nu au avut niciodată covor asfaltic, altele şi-au pierdut plombele aruncate în grabă în toamnă, în perioada premergătoare alegerilor. Primăria le-a inventariat şi le-a tot inventariat, iar cetăţenii au rămas să dea prin gropi şi să-şi rupă autoturismele prin „craterele“ ivite în asfalt. Ghinionul administraţiei locale craiovene este că, în acest an, zăpada fiind mai puţină, a dezvăluit infrastructura rutieră hâdă din anumite zone ale oraşului mult mai devreme. Craiovenii, locuitori pe astfel de străzi, se tot întreabă ce planuri are primăria în legătură cu reabilitarea străzii pe care locuiesc. Străzile sunt un coşmar zilnic atât pentru localnici, cât şi pentru cei care tranzitează zona. Nu este neapărat vorba de marile bulevarde, ci de străzile din cartierele Craiovei.
Exemplele sunt numeroase: strada Parângului din cartierul Bariera Vâlcii, strada Ceahlău din cartierul 1 Mai, strada Revoluţiei din cartierul Valea Roşie, strada Coşuna, cartier Mofleni, strada Alexandru cel Bun şi lista poate continua. „Pe strada Revoluţiei, în faţa blocurilor 24, 26 şi 27, asfaltul s-a deteriorat. Au apărut foarte multe gropi din cauza spărturilor făcute de angajaţii de la Termoficare, iar reabilitare nu s-a făcut deloc în ultimii 15 ani. Probleme sunt aici şi cu parcările. Primăria ne spune că ne are în vedere“, a spus Marcel Stoian, locatar.
Strada trebuie reparată
Strada Parângului din cartierul Bariera Vâlcii nu arată nici ea prea bine din cauza gropilor imense formate în decursul ultimilor doi ani. Locuitorii susţin că circulaţia cu maşina este aproape imposibilă şi nu puţine au fost dăţile în care au rămas blocaţi în nămol. Cetăţenii nici nu îndrăznesc să se gândească la asfaltarea străzii lor. „Înţeleg că nu se poate face asfaltare pentru că trebuie