În Q4 2012 MasterCard a organizat două campanii promoţionale, având ca scop încurajarea posesorilor de carduri contactless MasterCard sau Maestro PayPass să le utilizeze în transportul în comun din Bucureşti (la metrou) şi Sibiu (în autobuze).
În trei luni şi jumătate de campanie (15 septembrie - 31 decembrie), conform datelor celor doi comercianţi, media lunară de tranzacţionare cu MasterCard PayPass şi Maestro PayPass a crescut de aproape patru ori, în comparaţie cu perioada anterioară (ianuarie - august 2012), ajungând la un total de 57.000 de tranzacţii.
Astfel, în Sibiu, 33.000 de bilete au fost plătite direct la terminalul contactless amplasat în autobuz. Trendul pozitiv s-a păstrat şi în cazul călătoriilor la metrou, unde, tot în aceeaşi perioadă, s-au realizat 24.000 de tranzacţii contactless la turnicheţii de acces.
"Plata călătoriilor din mers, dintr-o singură mişcare, nu mai este de mult o tehnologie a viitorului, ci o tehnologie prezentă aici şi acum", a declarat Gabriel Ghiţă, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe.
În Q4 2012 MasterCard a organizat două campanii promoţionale, având ca scop încurajarea posesorilor de carduri contactless MasterCard sau Maestro PayPass să le utilizeze în transportul în comun din Bucureşti (la metrou) şi Sibiu (în autobuze).
În trei luni şi jumătate de campanie (15 septembrie - 31 decembrie), conform datelor celor doi comercianţi, media lunară de tranzacţionare cu MasterCard PayPass şi Maestro PayPass a crescut de aproape patru ori, în comparaţie cu perioada anterioară (ianuarie - august 2012), ajungând la un total de 57.000 de tranzacţii.
Astfel, în Sibiu, 33.000 de bilete au fost plătite direct la terminalul contactless amplasat în autobuz. Trendul pozitiv s-a păstrat şi în cazul călătoriilor la metrou, unde, tot în aceeaşi perioadă, s-au realizat 24.000 de tranzacţii cont