- Social - nr. 15 / 23 Ianuarie, 2013 "Batu-le-ar dracii de reclame!”, mi-a spus, cu naduf, un bun amic, continuand: "Mi-am defectat televizorul si radioul, tot schimband canalele, ca sa scap de reclamele astea, care fac din toate emisiunile – politice, sociale, culturale – o mare varza stricata, pe care, vrem, nu vrem, trebuie sa o inghitim. Mai rau este ca reclamele astea nerealiste ii strica la minte mai ales pe tineri si pe fragezii copii. In plus, a mai aparut si internetul, cu o intindere enorma in lume si care a distrus invatamantul cu carte citita, a slabit enorm calitatea culturala a scriitorilor, poetilor, a oamenilor de stiinta si tehnica, a distrus cinematografia, teatrul si opera. Internetul asta se va umfla enorm si, candva, in viitorul nu prea indepartat, se va sparge ca un balon de sapun. Ce se va mai invata, la nivel global, pe Terra noastra, daca vor disparea invataturile stocate pe internet, ce le va mai ramane generatiilor viitoare”?! Desi i-am dat dreptate, l-am "linistit” pe amicul meu, spunandu-i ca noi, cei in varsta, nu mai putem sa schimbam nimic, ca noi nu mai putem decat sa ne ingrijim de nervii, inima si reumatismele noastre. "Dar de reclamele astea, care ni se baga mereu pe gat, ce ai de spus? Ca noi platim taxa radio-TV. Eu stiu ca reclama e sufletul comertului, dar mai stiu si ca aceasta se face de negustori pentru marfa proasta, greu vandabila… Si, vai, ce reclame ne e dat sa auzim…Ce, tu stii vreo reclama buna?”, ma aduce, la primul subiect, amicul meu. I-am raspuns ca o retin pe aia cu sucul de fructe… "vom avea un nepotel!”, si ar mai fi vreo zece, in zece ani, in rest toate mi se par slabe, greu de digerat, care ma obliga sa schimb canalul, pana se defecteaza televizorul sau pana… adorm. Ing. ROMAN PANAITE - Social - nr. 15 / 23 Ianuarie, 2013 "Batu-le-ar dracii de reclame!”, mi-a spus, cu naduf, un bun amic, continuand: "Mi-am