Lotul 2 aşteaptă rezultatul contestaţiei la licitaţia pentru desemnarea constructorului
Lucrările de construcţie ale tronsonului I al autostrăzii Timişoara-Lugoj (9,5 kilometri), au fost finalizate în totalitate, chiar şi spaţiile de servicii. Tronsonul I al autostrăzii Timişoara-Lugoj, bypass Timişoara, a fost dat în circulaţie cu câteva luni înainte de termenul oficial de finalizare a construcţiei. Acum două zile, societatea care asigură consultanţa pentru proiect, Louis Berger, a anunţat că lucrările au fost integral finalizate. Dimensiunea totală a lotului este de 9,5 kilometri şi asigură legătura între autostrada Timişoara - Arad, de la nodul de la Giarmata, acolo unde autostrada se intersectează cu drumul judeţean spre Pişchia, şi până la intersecţia cu DN 6, între Izvin şi Remetea Mare. De acolo porneşte lotul 2 al autostrăzii Timişoara-Lugoj. La Izvin a fost realizată şi ieşirea de pe autostradă, plus drumul de legătură cu DN6, plus un sens giratoriu, care asigură accesul pe drumul naţional, dar şi întoarcerea pe autostradă. Societatea Louis Berger se va ocupa de furnizarea serviciilor de consultanţă şi pentru lotul 2 al acestei autostrăzi.
"În varianta optimistă, dacă acea contestaţie nu se admite, într-o lună vom avea rezultatul oficial”
Societatea UMB a fost declarată câştigătoare la licitaţia privind construcţia lotului doi de autostradă. Oferta unei asocieri de două firme spaniole a fost descalificată. O altă societate a contestat rezultatul licitaţiei pentru desemnarea constructorului pentru lotul 2 al autostrăzii Timişoara-Lugoj, aşa că mai e până când decizia privitoare la câştigătorul licitaţiei va fi una definitivă. "În varianta optimistă, dacă acea contestaţie nu se admite, într-o lună vom avea rezultatul oficial. În acest timp trebuie dat răspunsul", spune Ioan Ambruş, directorul Direcţiei de Drumuri şi Poduri Timişoara.
L