Domeniile din care provin cele mai multe companii cu care lucreaza UNICEF sunt din zona bancara, retail si bunuri de larg consum (FMCG), a declarat pentru Wall-Street.ro, Despina Andrei (foto), private fundraising and partnerships manager in cadrul UNICEF Romania.
Pe de alta parte, organizatia lucreaza pentru fiecare campanie de strangere de fonduri prin SMS sau apel telefonic cu operatorii de telecomunicatii Orange, Vodafone, Cosmote si Romtelecom, precum si cu BRD – Groupe Société Générale pentru donatiile bancare ale persoanelor fizice.
In general, companiile ofera sume intre 20.000 - 100.000 de euro anual catre initiative si proiecte ale UNICEF Romania. Citeste si:UNICEF Romania: 40% din donatii sunt de la persoane fizice. In strainatate procentul este dubluAndrei, UNICEF: Avem nevoie de zeci de ani pentru ca actele de caritate sa fie vazute ca o normalitate in RomaniaO calatorie tulburatoare in Angola, tara in care un copil moare la 40 de secunde din cauza malariei
Pe de alta parte, companiile pot sprijini UNICEF prin organizarea unor evenimente in parteneriat. De exemplu, in 2008, compania Sofmedica a organizat un eveniment care a dus la strangerea a 150.000 de euro, fondurile fiind folosite pentru infiintarea unui sectii de dializa la domiciliu la Spitalele Fundeni si Grigore Alexandrescu din Bucuresti si pentru imbunatatirea conditiilor dintr-o maternitate din Resita. Evenimentul a dus la strangerea celei mai mari sume la o gala UNICEF.
Citeste mai multe despre donatiile pe care le fac companiile si persoanele fizice in textul: Andrei, UNICEF: Avem nevoie de zeci de ani pentru ca actele de caritate sa fie vazute ca o normalitate in Romania