Kaleidoscope Proximity, agenția de digital și direct marketing a grupului BBDO, și-a extins recent portofoliul de clienți, câștigând, în urma unui pitch organizat de Ursus Breweries, brandurile Timișoreana, Ciucaș, Stejar și Azuga. Procesul de pitch s-a desfășurat în perioada octombrie – decembrie 2012 și a inclus mai multe agenții digitale din piață.
Din partea Kaleidoscope Proximity, echipa care a lucrat proiect, a fost formată din: Miruna Ocnărescu – Client Service Director, Vlad Ciocan – Interactive Director, Andrei Dragu – Account Director, Răzvan Soroceanu – Account Manager, Iulian Bărbulescu – Copywriter, Andreea Strachină – Copywriter, Csaba Nacu – Art Director, Radu Zaharescu – Art Director și Cristian Pantazi – Managing Director.
Pe lângă echipa Kaleidoscope Proximity, un rol important în câștigare licitației l-a avut departamentul de strategie al Graffiti BBDO, prin Ștefan Chirițescu, Head of Strategy, care s-a alăturat proiectului, contribuind la dezvoltarea strategiei câștigătoare.
Kaleidoscope Proximity, agenția de digital și direct marketing a grupului BBDO, și-a extins recent portofoliul de clienți, câștigând, în urma unui pitch organizat de Ursus Breweries, brandurile Timișoreana, Ciucaș, Stejar și Azuga. Procesul de pitch s-a desfășurat în perioada octombrie – decembrie 2012 și a inclus mai multe agenții digitale din piață.
Din partea Kaleidoscope Proximity, echipa care a lucrat proiect, a fost formată din: Miruna Ocnărescu – Client Service Director, Vlad Ciocan – Interactive Director, Andrei Dragu – Account Director, Răzvan Soroceanu – Account Manager, Iulian Bărbulescu – Copywriter, Andreea Strachină – Copywriter, Csaba Nacu – Art Director, Radu Zaharescu – Art Director și Cristian Pantazi – Managing Director.
Pe lângă echipa Kaleidoscope Proximity, un rol important în câștigare licitației l-a avut departamentul de st