* asfaltul turnat pe Calea Galaţi, în urmă cu doar câteva luni, a început deja să se fisureze * Primăria spune că lucrarea nu a fost recepţionată oficial, deci constructorul are tot timpul să remedieze toate deficienţele apărute * lucrarea ar fi trebuit recepţionată în iunie 2012, dar fiindcă s-a dovedit că podul pentru tramvaie are nevoie de o reparaţie capitală, termenul final s-a prelungit până spre toamna acestui an
La doar câteva luni după ce a fost asfaltat, carosabilul de pe Calea Galaţi deja a început să cedeze, în zona podului auto de la Brăiliţa. Pe asfalt apar crăpături din ce în ce mai evidente, dar şi găuri al căror diametru se măreşte de la o zi la alta, în special între liniile de tramvai. După cum se ştie, asfaltarea tronsonului de pe Calea Galaţi, cuprins între podul Brăiliţa şi intersecţia cu Bulevardul Dorobanţilor s-a finalizat la începutul verii trecute. N-a trecut, aşadar, nici măcar un an până la apariţia primelor crăpături!
Reprezentanţii Primăriei spun că lucrarea încă nu a fost recepţionată de la constructor, deci toate deficienţele apărute trebuie remediate de acesta în cel mai scurt timp posibil. "Şantierul de pe Calea Galaţi, pe tronsonul intrat în reabilitare, va fi închis oficial abia după ce se vor finaliza lucrările şi la podul pentru tramvaie. Până la inspecţia finală pentru recepţie, constructorul trebuie să remedieze toate deficienţele apărute pe parcurs. În ceea ce priveşte fisurile şi găurile apărute pe carosabil, urmează ca dirigintele de şantier, împreună cu Inspectoratul de Stat în Construcţii să verifice şi să stabilească de ce s-a ajuns aici la un interval atât de scurt de la finalizarea asfaltării", ne-a informat Iuliana Neagu, directorul Direcţiei Strategii, Programe, Proiecte de Dezvoltare şi Relaţii Internaţionale din cadrul Primăriei Brăila. Contestaţii şi amânări
După cum v-am mai inform