Compania de comunicare si relatii publice GolinHarris lanseaza un ghid de referinta pentru social media locala, alaturi de unul dintre cei mai activi bloggeri din Romania, Alex Ciuca (Hoinaru.ro).
2012 Media Recap cuprinde o colectie de evenimente notabile, campanii si studii de caz inspirationale din 2012, selectionate de bloggerul Alex Ciuca, dar si o serie de analize ale specialistilor din Bridge-ul GolinHarris, recomandari si trenduri pentru anul 2013.
E-book-ul 2012 Media Recap a fost lansat astazi in cea de-a doua editie si continua astfel proiectul inceput de Alex Ciuca in urma cu un an.
“Suntem parte a unei industrii in perpetua schimbare, influentata si conectata cu noile tehnologii, dar nimic nu s-a schimbat la baza a ceea ce facem – ideea este singura care ne poate propulsa in topul celor mai buni. Cea mai mare provocare pentru branduri in 2013 este sa gaseasca sincronizarea perfecta intre experientele online si cele offline si sa nu uite nicio clipa ca de fapt construiesc campanii in jurul oamenilor”, declara Anca Bundaru, digital communication manager, GolinHarris.
Alex Ciuca, unul dintre cei mai vizibili bloggeri din Romania, este cunoscut pentru implicarea activa in Social Media, si pentru rubrica saptamanala Sunday's Media Recap, ce sta de fapt la baza acestui e-book. Sunday’s Media Recap a aparut prima oara din nevoia de a identifica informatiile esentiale din media, atat pe plan local, cat si pe plan international.
Cu o strategie bine gandita in spate, o campanie de social media se va transforma in cota de piata, considera specialistii din The Bridge, un hub de comunicare multimedia al GolinHarris. Aici, digitalistii monitorizeaza atat social media, cat si presa traditionala in timp real si plaseaza rapid mesajele clientilor.
“2012 Media Recap este in primul rand despre camp