Pentru continuarea lucrărilor la autostrada Transilvania, proiectul de buget pentru acest an prevede o sumă de 42 de milioane de Euro.
Banii vor fi folositi pentru tronsonul Borş–Suplacu de Barcău, care trebuie terminat până la sfârşitul acestui an, şi la demararea lucrărilor pe secţiunea Gilău-Nădăşel. Odată cu finalizarea acestor porţiuni, autostrada Transilvania va avea 125 de kilometri din totalul de 415 cât prevede proiectul.
Guvernul estimează că va asigura în acest an 3,4 miliarde lei, adică peste 770 de milioane euro din fonduri externe şi 881,9 milioane lei, adică peste 200 milioane euro de la buget pentru construcţia de autostrăzi şi reabilitări de drumuri naţionale, finanţarea fiind calculată pentru proiectele considerate prioritare.
Prioritatea absolută rămâne culoarul IV pan-european, unde vor fi asiguraţi banii pentru tronsoanele Orăştie-Sibiu, Cernavodă-Constanţa şi Lugoj-Deva-Arad, fonduri majoritar europene.
Pentru continuarea lucrărilor la autostrada Transilvania, proiectul de buget pentru acest an prevede o sumă de 42 de milioane de Euro.
Banii vor fi folositi pentru tronsonul Borş–Suplacu de Barcău, care trebuie terminat până la sfârşitul acestui an, şi la demararea lucrărilor pe secţiunea Gilău-Nădăşel. Odată cu finalizarea acestor porţiuni, autostrada Transilvania va avea 125 de kilometri din totalul de 415 cât prevede proiectul.
Guvernul estimează că va asigura în acest an 3,4 miliarde lei, adică peste 770 de milioane euro din fonduri externe şi 881,9 milioane lei, adică peste 200 milioane euro de la buget pentru construcţia de autostrăzi şi reabilitări de drumuri naţionale, finanţarea fiind calculată pentru proiectele considerate prioritare.
Prioritatea absolută rămâne culoarul IV pan-european, unde vor fi asiguraţi banii pentru tronsoanele Orăştie-Sibiu, Cernavodă-Constanţa şi Lugoj-Deva-Arad, f