Marius Luican, general manager al companiei de cercetare Reveal Marketing Research, consideră că studiile de satisfacţie ale clienţilor, în special cele cu caracter continuu, trebuie să înceapă să ia în considerare aspecte complexe ale caracteristicilor pieţei dar mai ales ale societăţii, deoarece acestea îşi pun în mod decisiv amprenta asupra rezultatelor finale ale studiilor, informează un comunicat de presă.
"Nu mai cred în suficienţa unui studiu de satisfacţie a clienţilor, fără un studiu comportamental la nivel de populaţie. Atunci când vorbim despre un studiu de satisfacţie cu caracter continuu, desfăşurat în mai multe etape, este recomandabilă plasarea respondenţilor în contextul general al societăţii de la acel moment. Oamenii sunt foarte influenţaţi de situaţia economică şi politică existentă la momentul în care completează chestionarul, astfel că răspunsurile lor sunt direct influenţabile de aceste aspecte ale realităţii pe care o trăiesc", a declarat Marius Luican.
F.A. Marius Luican, general manager al companiei de cercetare Reveal Marketing Research, consideră că studiile de satisfacţie ale clienţilor, în special cele cu caracter continuu, trebuie să înceapă să ia în considerare aspecte complexe ale caracteristicilor pieţei dar mai ales ale societăţii, deoarece acestea îşi pun în mod decisiv amprenta asupra rezultatelor finale ale studiilor, informează un comunicat de presă.
"Nu mai cred în suficienţa unui studiu de satisfacţie a clienţilor, fără un studiu comportamental la nivel de populaţie. Atunci când vorbim despre un studiu de satisfacţie cu caracter continuu, desfăşurat în mai multe etape, este recomandabilă plasarea respondenţilor în contextul general al societăţii de la acel moment. Oamenii sunt foarte influenţaţi de situaţia economică şi politică existentă la momentul în care completează chestionarul, astfel că răspunsurile lor