Un focşănean care şi-a cumpărat un aragaz de la o firmă de electrocasnice se chinuie de aproape o săptămână să şi-l repare după ce acesta a funcţionat doar trei săptămâni. Remus Florin Vasilescu spune că pe data de 18 decembrie 2012 a cumpărat un aragaz, pentru care a plătit suma de 1.300 de lei. Pe data de 7 ianuarie, după ce a vrut să pregătească ceva de mâncare la cuptor a observat că geamul de la uşa acestuia s-a spart. De atunci, bărbatul spune că a sunat insistent la magazinul de la care a cumpărat aragazul în speranţa că, prin firma care asigură service-ul, îi va fi reparat. „Am dat pe el 1.300 de lei şi am senzaţia că este de unică folosinţă. Am dat zeci de telefoane şi mă tot amână că vin să mi-l repare şi nu a venit nimeni”, ne-a declarat Remus Florin Vasilescu.
Nemulţumit de situaţie, acesta spune că a făcut ieri şi o plângere la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (CJPC) în speranţa că în acest fel i se va repara aragazul. „Astăzi (ieri n.r) am depus o plângere atât la OPC cât şi la magazinul de la care am cumpărat aragazul. Din câte am înţeles, ei au un contract cu o firmă care asigură reparaţiile şi au promis că în 48 de ore îmi vor rezolva situaţia”, susţine Remus Florin Vasilescu.
Potrivit comisarului şef adjunct al CJPC, în această situaţie, firma care asi-gură service-ul trebuie să repare aparatul defect, în termen de 15 zile de la sesizare. „Recomand tuturor celor care întâmpină probleme cu agenţii economici să depună o reclamaţie scrisă la sediul instituţiei noastre. În acest caz, potrivit Legii 449 din 2003, agentul economic are obligaţia ca în termen de 15 zile să remedieze situaţia”, ne-a declarat Dumitru Dilă, comisar şef adjunct al CJPC.
Un focşănean care şi-a cumpărat un aragaz de la o firmă de electrocasnice se chinuie de aproape o săptămână să şi-l repare după ce acesta a funcţiona