IBM a anunţat lansarea unor noi tehnologii de marketing şi vânzări, care vor permite retailerilor să furnizeze cunostinte extinse despre shopping pentru clienţii care utilizează multiple canale de cumpărături: magazine, dispozitive mobile şi online, potrivit unui comunicat.
Noile tehnologii de marketing şi vânzări ale IBM includ:
- Un nou software de comerţ electronic (eCommerce) care ajută retailerii să ofere o experienţă de cumpărături eficientă, optimizată şi personalizată.
- Un nou software dezvoltat în Laboratoarele IBM care încorporează datele social media din studiile efectuate şi va ajuta comercianţii să identifice cele mai eficiente canale de vânzare.
- Un nou software de cloud computing care va ajuta specialiştii din domeniul marketingului să analizeze în timp real datele din modelele de achiziţie, din toate cumpărăturile şi din toate preferinţele consumatorilor.
"După cum este evidenţiat în studiul IBM Digital Analytics Benchmark, industria de retail şi obiceiurile consumatorului se schimbă mai repede decât poate preconiza cineva. Experienţa digitală influenţează schimbările în magazinele tradiţionale şi în cele online, iar câştigătorii sunt aceia care aleg să cumpere din mai multe medii", a declarat Craig Hayman, General Manager, Industry Solutions, IBM.
F.A. IBM a anunţat lansarea unor noi tehnologii de marketing şi vânzări, care vor permite retailerilor să furnizeze cunostinte extinse despre shopping pentru clienţii care utilizează multiple canale de cumpărături: magazine, dispozitive mobile şi online, potrivit unui comunicat.
Noile tehnologii de marketing şi vânzări ale IBM includ:
- Un nou software de comerţ electronic (eCommerce) care ajută retailerii să ofere o experienţă de cumpărături eficientă, optimizată şi personalizată.
- Un nou software dezvoltat în Laboratoarele IBM care încorporează d