Skoda a lansat oficial cea de-a treia generaţie a berlinei de clasă compactă Octavia, mai mare şi mai spaţioasă, dar la fel de fâşneaţă pe şosele. Maşina va ajunge în România în luna martie a acestui an.
Skoda a prezentat la sfârşitul săptămânii trecute, la Faro, în Portugalia, cea mai nouă versiune a modelului Octavia, o maşină care impresionează prin designul elegant şi prin spaţiul interior mai mult decât generos.
Noua Octavia îşi face apariţia în luminile unei reputaţii consolidate de cele două versiuni anterioare, care s-au impus pe segmentul clasei compacte.
În ultimii ani, Skoda Octavia a fost cel mai bine vândută maşină din acest segment pe piaţa românească, devansând modele precum Ford Focus, Opel Astra, Renault Fluence, Renault Megane sau Volkswagen Jetta. De asemenea, anul trecut, Octavia a ocupat locul doi în topul vânzărilor de maşini din România, după Dacia Logan.
„Octavia este produsul care se vinde cel mai bine din gama noastră, nava amiral a mărcilor Skoda. Noua generaţie Octavia este cea mai mare, cea mai sigură şi cea mai uşoară Octavia de până acum“, s-a lăudat Karlheinz Hell, coordonatorul departamentului de achiziţii al Skoda, la lansarea oficială din Portugalia.
Aceste evenimente, în care marile companii auto îşi prezintă noile modele, sunt marcate de discursurile inutile ale oamenilor de marketing. Managerii, în costumele lor impecabile, se învârt pe lângă maşină şi încep să dea din mâini: „Priviţi aceste tăieturi cristaline, formele sunt atât de clar demarcate, inspirate parcă din tăieturile cristalului de Boemia. În designul exterior avem de- a face cu o abordare aproape cubistă, un aspect de sculptură, inspirat de o tornadă“. În realitate, ar fi suficient un inginer în salopetă de lucru, care să spună doar atât: „Aceasta e noua maşină. Priviţi-o cu atenţie, urcaţi-vă în ea şi conduceţi“.
MAI UŞOARĂ CU 102