La scurt interval de la comunicarea direcţiilor de design, Hyundai dezvăluie planurile de dezvoltare pentru un nou centru de testare a vehiculelor sale, situat pe celebrul circuit de curse Nürburgring, Germania - construcţie aflată deja în desfăşurare. Noua facilitate, care reprezintă o investiţie de 5,5 milioane de euro, reafirmă angajamentul mărcii faţă de dezvoltarea sa ca producător de maşini de top în Europa.
Testele realizate la noua bază vor fi utilizate de către inginerii de la centrul de cercetare şi dezvoltare Hyundai din Rüsselsheim, Germania, pentru a îmbunătăţi calitatea şi performanţa vehiculelor Hyundai destinate clienţilor europeni. În 2012, aproximativ 95% din cele 444.000 unităţi Hyundai comercializate pe pieţele europene au fost dezvoltate, proiectate şi testate la Rüsselsheim, incluzând cele mai vândute modele ale gamei: i30, ix35 şi i40. Allan Rushforth, Senior Vice President şi COO la Hyundai Motor Europa, a declarat: "Noul centru de testare de la Nürburgring relevă intenţia noastră de a ne concentra asupra optimizării experienţei clienţilor cu modelele noastre. Manevrabilitatea şi experienţa la volan reprezintă caracteristici importante pentru şoferii europeni. Este o investiţie majoră şi ne aşteptăm să contribuie semnificativ la îmbunătăţirea percepţiei asupra mărcii Hyundai şi a competitivităţii noastre în Europa."
Locaţia de 3.050m˛ a fost selectată pentru accesul direct către celebrul circuit, numit "Iadul Verde" datorită nivelului ridicat de dificultate şi obstacolelor naturale. La fel ca în cazul participării Hyundai la Campionatul Mondial de Raliuri (WRC), centrul de testare de la Nürburgring va permite companiei să dezvolte o dinamică îmbunătăţită, fiabilitate şi durabilitate superioară pentru vehiculele sale.
La scurt interval de la comunicarea direcţiilor de design, Hyundai dezvăluie planurile de dezvoltare pentr