Compania YouGov BrandIndex, care se ocupă cu studii de piaţă, a alcătuit topul celor mai vizibile zece mărci din SUA. Google închide clasamentul primelor zece mărci iar Apple ratează topul, aflându-se pe poziţia 11.
Lista este alcătuită pe baza unui sondaj efectuat printre 1.2 milioane de americani, informează Business Insider.
Top 10 al celor mai vizibile mărci:
10. Google
"A coborât de pe poziţia a patra în 2011 pe locul al zecelea. Google a început anul cu probleme privind securitatea clienţilor şi cu o slabă acoperire a serviciului Google+. Dar compania s-a bazat pe încrederea oamenilor strânsă în anii precedenţi şi pe serviciile legate de telefonia mobilă. Compania a încheiat înţelegerea cu Motorola şi a strâns legăturile cu Samsung", explică cei care au făcut studiul de piaţă.
9. YouTube
"Deţinut de Google, YouTube şi-a făcut pentru prima dată apariţia în topul celor mai apreciate mărci. În 2011, pentru prima dată în istorie, Youtube a avut un videoclip care a depăşit un miliard de vizualizări: Gangnam Style".
8. Kindle
"Se află pentru prima dată în top. Conform Amazon, Kindle Fire HD este cel mai bine vândut produs pe Amazon, iar pe următoarele două locuri se află Kindle Paperwhite şi Kindle-ul de 69 de dolari".
7. Target
"Compania a urcat două locuri în clasament faţă de anul trecut. Al doilea mare retailer de reduceri din SUA a iniţiat o campania amplă pentru americani în 2012".
6. Ford
"Producătorul de automobile a urcat un loc faţă de anul trecut. În 2012, Ford a adoptat o strategie neobişnuită pentru promovarea propriilor produse, fără să menţioneze numele companiei în reclame. Purtătorul de cuvânt al companiei a explicat mişcarea prin faptul că produsele companiei au o calitate atât de înaltă că nu au nevoie nici măcar de marcă pentru a fi apreciate".
5. Lowe's
"Lanţ