Microsoft a inregistrat in ultimele trei luni ale anului trecut (al doilea trimestru al anului fiscal 2012-2013) un profit net in valoare de 6,38 miliarde de dolari, in scadere cu 3,7% fata de perioada similara a anului precedent, dupa cresterea investitiilor si cheltuielilor de marketing pentru Windows si platformele mobile promovate de companie.
In acelasi timp, veniturile au urcat cu 2,7%, pana la 21,46 miliarde de dolari.
Afacerile au fost sprijinite pe finalul anului trecut in special de cererea din partea companiilor, iar rezultatele au fost usor peste estimarile analistilor, potrivit Bloomberg.
Cheltuielile cu vanzarile si marketingul au crescut cu 15% in perioada analizata, la 4,31 miliarde de dolari, ca urmare a lansarii sistemului de operare Windows 8 si a tabletei Surface.
Totodata, compania a investit 2,53 miliarde de dolari in cercetare si dezvoltare, cu 6,6% mai mult decat in perioada octombrie-decembrie 2011.
Vanzarile diviziei Windows au urcat cu 24%, la 5,88 miliarde de dolari. Microsoft a inregistrat in ultimele trei luni ale anului trecut (al doilea trimestru al anului fiscal 2012-2013) un profit net in valoare de 6,38 miliarde de dolari, in scadere cu 3,7% fata de perioada similara a anului precedent, dupa cresterea investitiilor si cheltuielilor de marketing pentru Windows si platformele mobile promovate de companie.
In acelasi timp, veniturile au urcat cu 2,7%, pana la 21,46 miliarde de dolari.
Afacerile au fost sprijinite pe finalul anului trecut in special de cererea din partea companiilor, iar rezultatele au fost usor peste estimarile analistilor, potrivit Bloomberg.
Cheltuielile cu vanzarile si marketingul au crescut cu 15% in perioada analizata, la 4,31 miliarde de dolari, ca urmare a lansarii sistemului de operare Windows 8 si a tabletei Surface