Reprezentaţii celor mai importanţi jucători din comerţul electronic românesc (magazine, procesatori de plăţi online şi emitenţi de carduri), dar şi specialişti în SEO, afiliere, social media sau analytics din ţară şi din străinătate vor participa pe 13-14 martie la ecomTIM 2013, cea de-a treia ediţie a celui mai important eveniment regional de e-commerce şi marketing online. Evenimentul va avea loc la Timişoara şi este organizat de către cotidianul online de business Wall-Street.ro şi 2Parale, cea mai mare reţea de afiliere din România. „Piaţa de comerţ electronic a ajuns la 600 de milioane de euro anul trecut, iar în 2013 ar putea avea o valoare de 750 de milioane de euro. Numărul de magazine online a ajuns la circa 3.500, iar tot mai mulţi români renunţă la plata ramburs şi aleg să plătească prin card bancar atunci când cumpără online. De asemenea, segmentul de mobile commerce s-a dezvoltat foarte mult. Astfel, cea de-a treia ediţie a ecomTIM vine într-un moment în care piaţa de comerţ electronic se nişează şi se maturizează, aşa că anul acesta vom vorbi atât despre business-urile care au avut succes în e-commerce, dar mai ales despre <
Printre cei care vor participa la cea de-a treia ediţie a ecomTIM se numără: Lisa Myers (CEO, Verve Search) Elisabeta Moraru (Industry Manager Google România), Roberto Gil Del Sol (Founder & CEO Reallylatebooking.com), Cătălin Creţu (director general pentru România al Visa Europe), Daniel Nicolescu (Head of Business Development PayU Goup), Marius Ghenea (fondator şi preşedinte FIT Distribution), Claudiu Murariu (cofondator Padicode), Cristian Ignat (PPC Marketing Manager 2Parale), Dorin Boerescu (CEO 2Parale), Alin Gherman (director comercial DPD România) şi Daniel Enescu (fondator al Daedalus Group).
În cad