''Marile branduri îşi ţin promisiunile. Acesta este motivul pentru care au atât de mult succes.'' De peste 125 de ani, grupul Bosch respectă această filozofie. Din nou, în 2013, prin electrocasnicele sale, Bosch doreşte să ofere clienţilor maximum de performanţă şi fiabilitate. Un bun prilej de a demonstra acest obiectiv a fost cea de-a doua ediţie a Târgului internaţional LivingKitchen de la Köln, care s-a desfăşurat la începutul lunii ianuarie. Subliniind filozofia Bosch, Harald Friedrich, CEO al companiei Bosch Electrocasnice, a declarat: "Vrem să demonstrăm încă o dată că succesul Bosch nu este unul întâmplător. Acesta rezultă din adevărata calitate, durabilitate şi substanţă, precum şi din tehnologiile, recunoscute pe plan internaţional, încorporate în produsele noastre."
Promisiunea calităţii Bosch: ''Tehnică pentru o viaţă''
În cadrul târgului de la Köln, un mare specialist bucătar a arătat, printr-o demonstraţie de gătit, cât de important este controlul exact al temperaturii atunci când vrei să găteşti în siguranţă şi sănătos. Pe lângă cuptoarele Bosch, în lumina reflectoarelor s-au aflat şi maşinile de spălat vase cu tehnologia inovatoare Zeolith® şi tehnologia de protecţie a sticlei, cu ajutorul căreia se pot spăla, cu eficienţă maximă şi, mai ales, cu grijă, cele mai pretenţioase pahare.
Electrocasnicele Bosch sunt dezvoltate şi produse pentru a fi durabile, estetice şi practice. Bosch şi-a creat propria formulă de bază: "calitate = funcţionalitate + durabilitate + design". Pe partea de design, acest standard este exprimat în forme clare, prin materiale de înaltă calitate, finisaje de excepţie şi o paletă atemporală de culori.
Valori care durează
Din responsabilitate faţă de generaţiile viitoare şi cu o imagine a creşterii dramatice a consumului de energie, electrocasnicele Bosch sunt din ce în ce mai economice. Bosch pune un