Parcarea subterana de la Universitate e deschisa publicului de aproape doua luni si jumatate si, chiar daca multi soferi o ignora zilnic si prefera sa parcheze neregulamentar chiar deasupra in Piata, exista destui soferi de buna credinta care o folosesc. Vineri, spre exemplu, in jurul orei 14 erau ocupate circa 200 de locuri din 425. Cu toate acestea, unii soferi, utilizatori HotNews.ro sau forumisti, invoca anumite probleme la parcare: rampe prea abrupte, locuri de parcare stramte, accese inguste, iesirea din parcare ce te obliga sa o iei intr-o singura directie sau semnalizarea deficitara a parcarii pe bulevardele din jur.
HotNews.ro a inventariat problemele semnalate, le-a documentat pe teren si isi invita cititorii sa ne spuna ce parere au ei despre problemele la parcarea subterana invocate de unii soferi.
Parcarea subterana de la Piata Universitatii a fost inaugurata pe 15 noiembrie 2012, dupa trei ani de lucru si 10 milioane de euro investiti. Parcarea dispune de 425 de locuri de parcare pentru autoturisme si 21 de locuri de parcare pentru motociclete. Tariful este de 2,5 lei pe ora, atat in timpul saptamanii, cat si in weekend si seara, dupa ce imediat dupa inaugurare au existat perioade de promotii si reduceri de tarif.
La inaugurarea parcarii si Pietei Universitatii, pe 15 noiembrie, primarul general Sorin Oprescu anunta ca "strazile vor fi eliberate de masini", iar "masinile parcate ilegal, la suprafata, vor fi ridicate".
Cu toate acestea, administratia nu a luat masuri sufieciente, iar zona centrala a ramas sufocata de masini parcate ilegal, iar parcarea subterana de la Universitate pe jumatate goala.
HotNews.ro a scris, joi 24 ianuarie, un articol pe aceasta tema si a publicat o fotogalerie cu masinile parcate neregulamentar in Piata Universitatii si pe strazile adiacente, in timp ce parcarea subetaran sta