Daniel Guzu: În acest condiţii este greu să vorbim de avansul cifrei de afaceri
În 2011 piaţa materialelor de construcţii şi-a pus baza în demararea marilor proiecte de reabilitare în următorul an, în 2012 nu a adus ceea ce se aşteptau producătorii, condiţii în care menţinerea afacerilor a fost o adevărată provocare, este de părere Daniel Guzu, proprietarul Duraziv. "Se credea despre 2012 ca va fi anul marilor proiecte de reabilitare, iar lucrurile nu au stat tocmai aşa. A fost o perioadă în care s-a promis mult, s-au demarat multe proiecte, dar aceste lucrări s-au împotmolit la un moment dat. Lucrările de reabilitare termică influenţează mult evoluţia pieţelor pe care activăm. Dacă programul de termoizolare a clădirilor va continua şi va lua amploare în ţară, întreaga piaţă a construcţiilor poate miza pe o stagnare. În absenţa acestor proiecte este greu să vorbim de un avans sau de o menţinere a cifrei de afaceri deoarece doar renovările şi proiectele de construcţii private de mici dimensiuni nu pot susţine cu adevărat evoluţia pieţei de materiale de construcţii", a mai spus omul de afaceri, citat de Mediafax.
Afacerile Duraziv au crescut uşor anul trecut la 76 milioane de lei
Afacerile producătorului de materiale de construcţii s-au majorat uşor anul trecut la 76 milioane lei în 2011, iar pentru 2013 compania vizează o dinamică similară a rulajului. "Iniţial, ne-am propus un avans important al cifrei de afaceri mizând în continuare pe echilibrarea ponderii în business a fiecăreia dintre diviziile de producţie, ceea ce s-a şi întâmplat în cele din urmă.
Surprinzătoare pentru noi a fost, însă, evoluţia diviziei de profile metalice. Cererea pe acest segment a fost sub aşteptări. Numărul construcţiilor noi a fost unul limitat, iar intervenţiile care au presupus recompartimentarea unor spaţii prin intermediul pereţilor de gips