Honda a reușit să actualizeze modelul CR-V fără a schimba, la prima vedere, mare lucru. De fapt, îmbunătățirea la nivel de detaliu pare să fi fost dezideratul inginerilor
Orice clasament al fiabilității modelelor de autoturisme include în partea superioară modelele Honda.
E greu să găsești vreun pasionat de mașini care să nu pună în primele zece modele dorite cel puțin unul aparținând mărcii nipone. Mai mult chiar, în Europa, unde sora premium, Acura, este aproape necunoscută, Honda este deseori pusă pe aceeași treaptă cu BMW, Mercedes-Benz sau Audi. Deși niponii nu fac prea mare tevatură cu titulatura de marcă premium, oricine a avut posibilitatea de a parcurge câteva sute de kilometri la bordul unei mașini aparținând acestui brand a înțeles că între premium și Honda nu poți pune decât semnul „egal“.
Cum ambianța premium se simte cel mai bine atunci când spațiul din mașină este mai mult decât suficient, modelele Accord și CR-V sunt cele care trebuie să poarte stindardul mărcii nipone în lupta cu rivalii de pe piața europeană. Dacă Accord șchioapătă din acest punct de vedere în special din cauza gamei de prețuri, CR-V are atuuri importante, care nu au fost trecute cu vederea de clienți. Faptul că anul trecut au fost vândute în Europa mai multe unități ale acestui model decât în 2011 vine să susțină această afirmație. Desigur, un rol important l-a avut și lansarea pe piață a celei de a patra generații a SUV-ului nipon, un model care nu aduce îmbunătățiri majore față de cel anterior însă se poate lăuda cu împingerea către perfecțiune a fiecărui detaliu.
La capitolul cifre - indiferent dacă vorbim de puterea motorului, consum, viteză maximă, accelerație sau greutate - noul CR-V nu rupe gura târgului. Sunt multe alte modele concurente care au motoare mai puternice, consumă mai puțin, accelerează mai repede sau ating o viteză maximă mai m