Pe 30 ianuarie, la Bucureşti, va avea loc prima conferinţă de Big Data din românia. Evenimentul va aduna la Hotel Continental nume importante ale industriei, care vor prezenta soluţii despre cum se poate folosi analiza datelor şi la ce rezultate se poate ajunge.
Prima conferinţă de Big Data din România, porneşte de la întrebarea “How can data grow your business?”. EuroCloud Romania, în parteneriat cu Axemblr, propune un eveniment care să evidenţieze importanţa analizei datelor şi să prezinte soluţii despre cum aceasta se poate folosi şi la ce rezultate se poate ajunge.
Una din cele mai întâlnite întrebări legate de Big Data este ce industrii/tipuri de business sunt beneficiarii cei mai mari ai analizei datelor? Retail, operatori de telefonie, companii de utilităţi, cercetare, afacerile online, bănci, televiziuni, producători software? Conferinţa încearcă să ofere o viziune de ansamblu asupra aplicabilităţii Big Data, punând în acelaşi timp întrebarea ce înseamnă Big Data pentru piaţa românească. Cine sunt astăzi companiile care analizează datele şi care văd viitor şi valoare în Big Data?
Big Data şi Social Media - să-i cunoaştem pe uberVU şi Signals, un serviciu care depistează poveştile care câştigă popularitate
În timp ce unele companii ştiu că datele pe care le deţin sunt o potenţială mină de aur pentru diversificarea serviciilor lor - dar cu toate acestea în momentul de faţă nu se animă la a-şi analiza datele – pentru alte companii analiza datelor reprezintă o realitate cotidiană, ce îi face competitivi şi le dezvoltă afacerea.
O astfel de companie este uberVU, care, prin serviciile sale, ajută departamentele de marketing din companii mari şi mijloci să gestioneze, să măsoare şi să extragă informaţii relevante din social media. Cu ocazia conferinţei Big Data din 30 ianuarie, EuroCloud Romania şi Axemblr au stat