• Un iesean a luat o mare teapa in momentul in care a achizitionat un televizor de la Domo • Dupa ce a platit o suma considerabila de 1.300 de lei pentru un aparat marca Samsung, barbatul nu a reusit sa se bucure prea mult timp de achizitia facuta, care a necesitat nenumarate reparatii • Dupa ce s-a plimbat din service in service cu televizorul in brate si dupa un proces de aproape doi ani de zile, barbatul trebuie sa primeasca acum un televizor nou de la Domo
Un iesean a luat cea mai proasta decizie in momentul in care a pus ochii pe un televizor, in magazinul Domo. Acesta a ramas si fara bani, si fara achizitia facuta. Totul a inceput in decembrie 2010, cand Constantin Cretu a cumparat un televizor marca Samsung dintr-un magazin al societatii Domo Retail SA. Dupa ce a platit o suma consistenta la acea data, 1.300 lei, pentru barbat a inceput o intreaga bataie de cap. Dupa cateva luni de la achizitionare, noul televizor a inceput sa prezinte mai multe deficiente. Prima oara, Constantin Cretu a realizat ca aparatul sau isi comuta singur programele si a fost nevoit sa mearga cu el la service. Dupa nici cinci zile de la reparatii, barbatul a reclamat acelasi defect, televizorul alegandu-si singur programele. Dupa alte 10 zile, televizorul a fost dus, din nou, la service. De aceasta data, problema a fost una diferita, televizorul nu mai receptiona canale digitale. Dupa opt zile, aparatul a revenit in posesia cumparatorului ghinionist. Constantin Cretu a fost de-a dreptul exasperat in momentul in care a constatat ca televizorul trebuie sa fie din nou plimbat la service pentru ca isi modifica nivelul audio si isi schimba singur programele.
Magistratii au decis asupra televizorului
Satul sa apeleze din saptamana in saptamana la specialisti pentru reparatii, barbatul a cerut sa-i fie inlocuit televizorul. Cum reprezentantii Domo l-au