Primăria Câmpia Turzii intenţionează să distribuie "doze de încercare" sau "eşantioane" prin intermediul presei scrise, aşa cum rezultă dintr-un anunţ pus pe site-ul instituţiei, în care societăţile de media din presa tipărită (au fost excluse televiziunile şi presa online, care nu pot distribui acele "doze de încercare"!) au fost invitate să-şi transmită ofertele de preţ pentru astfel de servicii!
Oficilii Primăriei nu au dat detalii privind experimentele la care vor să recurgă sau ce "doze de încercare" vor distribui prin intermediul presei tipărite.
Cert este că, pe lângă oferta obişnuită de publicitate media, administratorul public Petre Pop (foto) a solicitat şi tarifele practicate pentru "alte proiecte de publicitate: inserturi, eşantioane sau doze de încercare, proiecte speciale".
Nu este exclus ca în spatele acestei solicitări să se ascundă o afacere pusă la cale de administraţia locală, care ar putea beneficia de contractele de servicii publicitare cu ziarele locale pentru a face reclamă unor societăţi care ar fi dispuse să "cotizeze" consistent pentru a-şi afce publicitate unor produse, prin intermediul inserturilor sau al dozelor de încercare. varianta aceasta este plauzibilă în condiţiile în care Primăria Câmpia Turzii nu ar fi avut nici un motiv să solicite tarife pentru distribuirea împreună cu ziarele a unor "doze de încercare".
TurdaNews solicită public Primăriei Câmpia Turzii să precizeze ce "doze de încercare" sau "eşantioane" are de gând să distribuie, prin intermediul ziarelor, pentru că refuzăm să credem că administratorul public a dat un copy-paste după un alt anunţ, iar din neprofesionalism a omis să şteargă anumite variante de publicitate sau specificaţii, care nu concordă cu activitatea administraţiei locale.
Primăria Câmpia Turzii intenţionează să distribuie "doze de încercare" sau "eşantioane"