Grupul olandez Aegon, cu o tradiţie de 160 de ani pe piaţa mondială de asigurări de viaţă şi pensii private şi cu o activitate de peste 5 ani în România, îşi extinde în 2013 activitatea în ţara noastră, prin numeroase proiecte strategice. Unul dintre acestea este dezvoltarea reţelei proprii de distribuţie, pentru care compania recrutează consultanţi financiari, unit manageri şi manageri de agenţie de pe întreg teritoriul ţării. “Persoanele interesate de aceste posturi sunt invitate să îşi transmită CV-ul la adresa de e-mail recrutare@aegon.ro până la sfârşitul lunii ianuarie şi vor primi detalii despre locul şi ora de desfăşurare a întâlnirilor de recrutare, programate pentru datele de 30 ianuarie, 4 februarie, 7 februarie şi 12 februarie”, se arată într-un comunicat al companiei.
“Căutăm oameni dinamici, cu dorinţă de afirmare, care înţeleg că un astfel de loc de muncă este un parteneriat, din care trebuie să aibă de câştigat trei părţi: clientul, consultantul şi compania”, a spus Sînziana Maioreanu, CEO Aegon România. “Aceste locuri de muncă îi vizează în primul rând, dar nu numai, pe cei care au deja experienţă în domeniul asigurărilor şi care doresc să îşi continue drumul în cadrul unei companii stabile, dedicate pieţei româneşti, cu respect pentru clienţi şi echipă", a explicat Maioreanu.
Cu sediul central în Olanda şi cu o experienţă dovedită în domeniul financiar de peste 160 ani, Aegon activează cu succes în peste 20 de ţări de pe patru continente. Prin intermediul celor peste 27.000 de angajaţi, Grupul contribuie semnificativ la realizarea obiectivelor personale şi profesionale a peste 47 milioane de clienţi.
Grupul olandez Aegon, cu o tradiţie de 160 de ani pe piaţa mondială de asigurări de viaţă şi pensii private şi cu o activitate de peste 5 ani în România, îşi extinde în 2013 activitatea în ţara noastră, prin numeroase proiecte