* "Impactul pozitiv pe care acest proiect îl va avea asupra zonei în care ne aflăm va fi unul imens, altfel vom fi nevoiţi din nou să fim la mila cerului", a declarat Florin Mihalcea, membru în cadrul Partidului Noua Republică Brăila
PNR Brăila cere public aleşilor locali, dar şi Guvernului României, să susţină demararea proiectului "Canalul Siret-Bărăgan" şi realizarea lui în parteneriat public-privat. Florin Mihalcea, membru în Partidul Noua Republică Brăila, a vorbit, recent, în cadrul unei conferinţe de presă, despre acest subiect. Mihalcea consideră proiectul "Canalul Siret-Bărăgan" ca fiind unul de interes nu doar local sau regional, ci şi unul stategic. "Impactul pozitiv pe care acest proiect îl va avea asupra zonei în care ne aflăm va fi unul imens, altfel vom fi nevoiţi din nou să fim la mila cerului şi nici nu vom mai avea acele situaţii în care doar cheta publică să-i facă pe acei sinistraţi să mai stea la mila guvernului pentru a avea un acoperiş deasupra capului, casele lor fiind luate de viituri. Canalul Siret-Bărăgan, început în defuncta perioada comunistă, a fost conceput ca un proiect ce urma să fie realizat pentru mai bine de 700.000 ha teren arabil, iar un studiu legat de costuri a fost stabilit în 2009 şi se ridica la aproape 745 milioane lei. Acum, acele costuri sunt evaluate la 2,5 miliarde euro. 5,7 km, atât s-a reuşit să se construiască până acum la un cost de 133 milioane de euro, deci 23 mil euro pentru 1 km, mai mult decât s-a plătit către Bechtel pentru 1 km de autostradă", a declarat Mihalcea.
* "Impactul pozitiv pe care acest proiect îl va avea asupra zonei în care ne aflăm va fi unul imens, altfel vom fi nevoiţi din nou să fim la mila cerului", a declarat Florin Mihalcea, membru în cadrul Partidului Noua Republică Brăila
PNR Brăila cere public aleşilor locali, dar şi Guvernului României, să susţină demara