În urma mediatizării cazului reţelei de fraudă pe internet, destructurată săptămâna trecută de poliţiştii şi procurorii DIICOT din Sălaj, site-ul okazii.ro vine cu precizări legate atât de colaborarea sa cu oamenii legii – fapt confirmat şi de aceştia – cât şi de regulile de care trebuie să ţină cont utilizatorii site-ului pentru a se feri de astfel de înşelătorii.
„Okazii.ro a fost parte activă în identificarea şi anihilarea acestei reţele infracţionale, colaborând încă de la început cu Poliţia şi Procuratura Sălaj. În cadrul anchetei au fost oferite toate informaţiile necesare legate de conturile implicate în această reţea, datele de logare, legăturile dintre conturi, adresele de IP de pe care s-a înregistrat activitatea încă de la începutul anchetei. Astfel, Okazii.ro dovedeşte transparenţă totală faţă de organele abilitate atunci când sunt cazuri de prejudiciere şi colaborează strâns cu Poliţia Română şi Parchetul pentru soluţionarea acestora. Referitor la situaţia prezentată în articol, informăm că Okazii.ro interzice prin regulamentul de funcţionare (articolul 4.6.16 din Termeni şi Condiţii) transmiterea de avansuri pentru achiziţionarea de produse sau orice formă de condiţionare a vânzării.
În plus, pentru protecţia cumpărătorilor, am dezvoltat serviciul Garanţia de Livrare. Acest serviciu oferă posibilitatea ca, în termen de 3 zile lucrătoare de la primirea produsului comandat, cumpărătorul să solicite returnarea banilor, în cazul în care produsul nu corespunde descrierii de pe site. Totodată, nu este şi nu va fi necesară transmiterea unui avans, întrucât toate tranzacţiile se fac prin intermediul curierilor agreaţi în program. Recomandăm utilizatorilor să aleagă produse cu Garanţia de Livrare, iar în cazul în care produsele dorite nu fac parte din acest program, să solicite vânzătorilor activarea serviciului, care este gratuită.