Proiectul “Vacanţă în ţara mea” va fi promovat pentru al cincilea an, patronatul ANAT şi reprezentanţii sistemului hotelier susţinând nevoia creşterii gradului de interes al turistului român către destinaţiile din ţara noastră.Preşedintele Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism din România (ANAT), Corina Martin, a declarat, sâmbătă, într-o conferinţă de presă, că interesul este promovarea destinaţiilor turistice locale.
“Vom promova pentru al cincilea an proiectul “Vacanţă în ţara mea” şi, în aceste vremuri de criză, împreună cu Patronatul ANAT şi colegii din hoteluri, am gândit că trebuie să creştem gradul de interes al turistului român către destinaţiile româneşti, să atragem turişti către destinaţiile din ţara noastră şi nu către destinaţiile străine. Interesul nostru este să promovăm destinaţiile turistice locale alături de autorităţile publice locale, alături de noi cei din industria turistică.
Programele deja cunoscute – “Litoralul pentru toţi”, “Înscrieri timpurii”, ”O săptămână la munte”, “Vacanţă la ţară”, “Hai la băi” sau “Programul de refacere balneară” – sunt de foarte mare succes, acoperă tot anul calendaristic, dar sunt promovate din păcate fără niciun sprijin din partea autorităţilor publice centrale, sub orice regim s-ar fi aflat Ministerul Turismului. Avem sprijin din partea primarilor sau a preşedinţilor de CJ acolo unde îl primim”, a spus Corina Martin, scrie cotidianul.ro.
Ea a precizat că, în prezent, se lucrează la două programe de genul City Break în România. “Asta înseamnă că, aşa cum românii vin în agenţii şi cer City Break la Viena, la Paris sau la Roma, încercăm să creăm un asemenea program şi pentru destinaţii româneşti, atât pentru turiştii români, cât şi pentru turiştii străini, în măsura în care agenţiile noastre din România au contracte cu agenţii din câteva ţări pe care le avem în vedere în acest moment Austria, G