Datele centralizate la nivelul Inspectoratului Școlar Județean arată că la sfârșitul primul semestru aproape 5.000 de elevi din județul Botoșani au rămas cu situația neîncheiată la unul sau mai multe obiecte.
Cele mai multe cazuri de corigente s-au înregistrat la clasele gimnaziale, unde 2.270 de elevi au rămas corigenți din cauza notelor de 2, 3 sau 4. Dintre aceștia aproape jumătate au rămas cu situația neîncheiată la un singur obiect, alți 519 la două obiecte, iar în jur de 250 de școlari au reușit să rămână corigenți la trei discipline.
Situația este la fel de dezastruoasă și în învățământul liceal. Nu mai puțin de 2.100 de elevi din clasele IX-XII s-au înscris pe listele cu corigenți. 1.360 de elevi nu au reușit să obțină media 5 la un obiect, 440 la două materii, iar peste 180 la trei discipline.
Probleme cu învățământul au avut și elevii din clasele primare. Aproape 350 de școlari au rămas corigenți, dintre care 113 la un singur obiect, 145 la două obiecte, iar alți 93 de elevi la trei materii.
La nivelul județului Botoșani sunt înscriși aproximativ 60.000 de elevi. 40.000 de școlari sunt în clasele primare și gimanziale, iar 16.000 în licee și școli profesionale.
Datele centralizate la nivelul Inspectoratului Școlar Județean arată că la sfârșitul primul semestru aproape 5.000 de elevi din județul Botoșani au rămas cu situația neîncheiată la unul sau mai multe obiecte.
Cele mai multe cazuri de corigente s-au înregistrat la clasele gimnaziale, unde 2.270 de elevi au rămas corigenți din cauza notelor de 2, 3 sau 4. Dintre aceștia aproape jumătate au rămas cu situația neîncheiată la un singur obiect, alți 519 la două obiecte, iar în jur de 250 de școlari au reușit să rămână corigenți la trei discipline.
Situația este la fel de dezastruoasă și în învățământul liceal. Nu mai puțin de 2.100 de elevi din clasele IX-XII