GE a făcut publice rezultatele celui de-al treilea studiu anual "Barometrul privind inovaţia la nivel global" conform căruia, dacă directorii de companii consideră în continuare inovaţia drept o prioritate strategică, unul din trei se declară îngrijorat în ceea ce priveşte capacitatea de a-şi păstra un avantaj competitiv într-un mediu care evoluează mai rapid, este mai globalizat şi dispune de resurse limitate, conform unui comunicat de presă.
Beth Comstock, vicepreşedinte senior şi director de marketing al GE, a declarat: "Inovatorii trebuie să dea dovadă de rezistenţă, altfel riscă să rămână în urmă. Schimbarea a devenit o constantă şi observăm că liderii se bazează tot mai mult pe abordări neconvenţionale ale inovaţiei pentru a declanşa creşterea. La GE, explorăm diferite pieţe, structuri de parteneriate şi modele de afaceri - toate acestea în efortul de a descoperi noi modalităţi de a ne deservi mai bine clienţii şi de a aborda direct cele mai mari dificultăţi cu care se confruntă lumea".
F.A. GE a făcut publice rezultatele celui de-al treilea studiu anual "Barometrul privind inovaţia la nivel global" conform căruia, dacă directorii de companii consideră în continuare inovaţia drept o prioritate strategică, unul din trei se declară îngrijorat în ceea ce priveşte capacitatea de a-şi păstra un avantaj competitiv într-un mediu care evoluează mai rapid, este mai globalizat şi dispune de resurse limitate, conform unui comunicat de presă.
Beth Comstock, vicepreşedinte senior şi director de marketing al GE, a declarat: "Inovatorii trebuie să dea dovadă de rezistenţă, altfel riscă să rămână în urmă. Schimbarea a devenit o constantă şi observăm că liderii se bazează tot mai mult pe abordări neconvenţionale ale inovaţiei pentru a declanşa creşterea. La GE, explorăm diferite pieţe, structuri de parteneriate şi modele de afaceri - toate acestea în efortul