Compania care va rămâne să administreze drumurile naţionale, după ce atribuţiile Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Nationale (CNADNR) vor fi separate, va avea un manager privat, a declarat pentru gândul Dan Şova, ministrul delegat pentru Proiecte de infrastructură de interes naţional şi investiţii străine.
"În prezent este în curs de derulare procesul de separare a autostrăzilor de drumurile naţionale. Drumurile naţionale rămân la domnul Fenechiu", a spus Şova.
La Compania Naţională de Autostrăzi, care va funcţiona sub autoritatea Departamentului pentru proiecte de infrastructură, nu va fi numit un manager privat, a explicat Şova.
Departamentul pentru Proiecte de infrastructură de interes naţional şi investitii străine a fost autorizat de Guvern, la sfârşitul anului trecut, să ceară în Adunarea Generală a Acţionarilor a CNADNR divizarea societăţii în două noi companii naţionale, respectiv Compania Naţională de Autostrăzi şi Compania Naţională de Drumuri.
Compania Naţională de Autostrăzi va funcţiona sub autoritatea acestui nou departament, iar Compania Naţională de Drumuri Naţionale va fi organizata sub autoritatea Ministerului Transporturilor.
Compania care va rămâne să administreze drumurile naţionale, după ce atribuţiile Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Nationale (CNADNR) vor fi separate, va avea un manager privat, a declarat pentru gândul Dan Şova, ministrul delegat pentru Proiecte de infrastructură de interes naţional şi investiţii străine.
"În prezent este în curs de derulare procesul de separare a autostrăzilor de drumurile naţionale. Drumurile naţionale rămân la domnul Fenechiu", a spus Şova.
La Compania Naţională de Autostrăzi, care va funcţiona sub autoritatea Departamentului pentru proiecte de infrastructură, nu va fi numit un manager privat, a explicat Şova.
Departamentul pentru