Directorul Serviciului Judeţean de Ambulanţă Sibiu, Ovidiu Luca, a declarat luni, 28 anuarie, că numărul urgenţelor la care personalul instituţiei a răspuns în 2012 este comparativ mai mic cu cel din anul 2011, în mare parte şi datorită dispeceratului integrat unde trierea cazurilor se face de o persoană specializată.
Un raport al Serviciului sibian arată că în 2012, au fost înregistrate 5.165 de cazuri de urgenţe, în timp ce în 2011, medicii de le ambulanţă au răspuns la 6.073 de urgenţe.
În acelaşi timp, au fost înregistrate 41.374 de solicitări pe tot parcursul anului trecut, cu aproximativ 10.000 mai puţine decât în 2011.
“Reducerea se datorează faptului că nu am mai făcut transportul cu bolnavilor de dializă, fiind asigurat de firmele private. Astfel am putut să ne axăm mai mult pe urgenţe”, a explicat managerul Serviciului Judeţean de Ambulanţă Sibiu, Ovidiu Luca.
Acesta a mai spus că numărul urgenţelor este mai scăzut datorită dispeceratului integrat unde cazurile sunt mult mai bine direcţionate către forţele de intervenţie.
“Se datorează şi dispeceratului integrat unic unde o persoană specializată se ocupă de trierea cazurilor, treirea fiind făcută mult mai bine”, a completat Luca.
Dispeceratul medical integrat Ambulanţă – ISU a fost inaugurat în 2010 la Sibiu, la sediul Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă (ISU) Sibiu. Serviciul este asigurat în permanenţă de trei persoane, două din partea ISU şi una de la Ambulanţă.
Directorul Serviciului Judeţean de Ambulanţă Sibiu, Ovidiu Luca, a declarat luni, 28 anuarie, că numărul urgenţelor la care personalul instituţiei a răspuns în 2012 este comparativ mai mic cu cel din anul 2011, în mare parte şi datorită dispeceratului integrat unde trierea cazurilor se face de o persoană specializată.
Un raport al Ser