Retailerul suedez H&M oferă clienţilor din Irlanda şi Marea Britanie cinci euro respectiv lire pentru fiecare sacoşă de haine vechi indiferent de marcă pe care aceştia o donează companiei, scrie DailyMail. Pe piaţa locală nu a fost anunţată valoarea voucherului pe care clienţii îl vor primi, însă iniţiativa colectării de haine vechi urmează a fi implementată în fiecare ţară unde este prezent retailerul.
Fiecare client poate aduce maxim două sacoşe de haine pe zi. Fiecare voucher poate fi folosit timp de şase luni, însă pentru a putea fi utilizat clienţii trebuie să cheltuie cel puţin 30 de euro/lire. Potrivit DailyMAil compania nu a anunţat încă durata acestei campanii.
“Clienţii din toate ţările vor putea aduce orice haine de care nu mai au nevoie, indiferent de brand, în magazinele noastre selectate şi vor primi în schimbul fiecărei plase cu haine un voucher H&M, până la maximum 2 pe zi pentru fiecare client”.
Produsele colectate vor fi apoi preluate de I:Collect, o companie cu acoperire mondială, care are ca obiect de activitate recliclarea produselor. După preluare, acestea vor fi transportate la o fabrică de sortare din Germania. Materialul produselor va putea fi folosit ulterior fie pentru realizarea altor haine, drept cârpe de curăţenie sau în industria auto.
H&M a anunţat că tone de textile sunt aruncate în fiecare an deşi 95% dintre haine ar putea fi refolosite.
Pe piaţa locală H&M este prezent din 2011 şi deţine o reţea de 22 de magazine.
Retailerul suedez H&M oferă clienţilor din Irlanda şi Marea Britanie cinci euro respectiv lire pentru fiecare sacoşă de haine vechi indiferent de marcă pe care aceştia o donează companiei, scrie DailyMail. Pe piaţa locală nu a fost anunţată valoarea voucherului pe care clienţii îl vor primi, însă iniţiativa colectării de haine vechi urmează a fi im