Kaleidoscope Proximity, agenţia de digital şi direct marketing a grupului BBDO, şi-a extins recent portofoliul de clienţi, câştigând în urma unui pitch organizat de Ursus Breweries brandurile Timişoreana, Ciucaş, Stejar şi Azuga.
Procesul de pitch s-a desfăşurat în perioada octombrie - decembrie 2012 şi a inclus mai multe agenţii digitale din piaţă.
"Ne-am dorit foarte mult să câştigăm aceste conturi şi ne bucurăm că eforturile depuse ne-au fost răsplătite prin câştigarea lor.
Suntem siguri că vom dezvolta şi vom creşte aceste minunate branduri împreună cu echipele de marketing, ducând mai departe experienţa şi tradiţia berilor româneşti şi rămânând aproape de consumatorii acestor beri", a afirmat Cristian Pantazi, Managing Director Kaleidoscope Proximity.
"A fost un proces lung la capătul căruia am decis să lucrăm cu Kaleidoscope Proximity atât datorită expertizei avute în mediul digital, cât şi pentru soluţiile creative şi eficiente pe care le-au dezvoltat pentru pitch. Am optat pentru agenţia care, prin entuziasm şi idei inovatoare, ne va ajuta să continuăm să aducem în vieţile consumatorilor povestea fascinantă a berilor româneşti care au făcut istorie", a declarat Mihai Păduraru, Brand Activation Manager Timişoreana.
Kaleidoscope Proximity este agenţia de digital şi direct marketing a grupului BBDO, lucrând pentru clienţi ca Mercedes, Bayer, BAT, Nestle, Wrigley, Tetra Pak, Microsoft, Scandia.
La nivel internaţional, reţeaua Proximity este cea mai premiată în domeniul digital, direct marketing şi CRM, având 67 de birouri în peste 50 de ţări.
Kaleidoscope Proximity, agenţia de digital şi direct marketing a grupului BBDO, şi-a extins recent portofoliul de clienţi, câştigând în urma unui pitch organizat de Ursus Breweries brandurile Timişoreana, Ciucaş, Stejar şi Azuga.
Procesul de pitch s-a desfăşurat în perioada o