Orange, liderul pieţei locale telecom, a anunţat astăzi lansarea unui serviciu de asigurare pentru telefon, modem şi tabletă, oferit sub umbrela Orange Care.
"Am relansat acest serviciu într-o formulă nouă, disponibilă acum şi pentru tablete, în care oferta variază în funcţie de tipul gadgetului şi în care clienţii au acces la o linie directă pentru a afla detalii despre asigurare şi condiţiile în care poate fi utilizată", a declarat Roxana Chicioreanu, Product Manager în cadrul Orange România.
Telefoanele, modemurile şi tabletele cumpărate din magazinele Orange pot fi asigurate în momentul cumpărării sau în maxim 30 de zile de la achiziţionarea lor. Pentru a încheia o asigurare, clientul trebuie să vină în orice Orange shop cu actul de identitate, cu dispozitivul pe care vrea să-l asigure şi factura dispozitivului. Costul asigurării va fi calculat în funcţie de valoarea dispozitivului şi se va regăsi lunar în valoarea facturii. Clienţii pot beneficia de reparaţii gratuite, în limita valorii de asigurare, sau chiar de înlocuirea dispozitivului cu acelaşi model, în cazul în care nu poate fi reparat.
Asigurarea este emisă de Cardif-Assurances Risques Divers S.A. Paris, sucursala Bucureşti, şi este valabilă şi pentru călătoriile în străinătate, timp de maxim 30 de zile. În cazul unui eveniment neprevăzut, clienţii pot suna la 0374 290 029, număr Orange cu tarif normal, între 9:00-18:00 unde vor afla informaţiile de care au nevoie pentru a beneficia de asigurare.
Orange a lansat în 2009 primul serviciu de asigurare pentru telefon, card de date şi modem, respectiv o poliţă de asigurare emisă de London General Insurance, al cărei tarif era de 1,95 euro/lună.
Vezi aici care sunt Condiţiile de asigurare.