In urma mai multor cazuri in care o persoana se prezenta drept angajat al companiei de gaz si pretindea sume de bani in schimbul unor asa-zise servicii la instalatia de gaz, compania E.ON Gaz Distributie a lansat o avertizare, asa incat maramuresenii sa nu se mai lase pacaliti.
Verificarea instalatiei de gaz se face o data la doi ani, iar revizia o data la zece ani, in baza unui contract de prestari servicii. In cazul unor astfel de operatiuni, E.ON Gaz Distributie le recomanda clientilor sai sa solicite actele de identificare ale persoanei care sustine ca este angajat al companiei - legitimatia de serviciu, precum si ordinul de serviciu in baza caruia se afla la acea adresa.
„E.ON Gaz Distributie atrage atentia consumatorilor sa nu permita verificarea instalatiilor si/sau a centralelor termice si totodata, sa nu efectueze plati, fara a se asigura in prealabil ca persoanele care efectueaza aceste servicii reprezinta firma pe care au contractat-o pentru efectuarea acestora”, se arata intr-un comunicat emis de compania de distributie a gazului.
Totodata, E.ON Gaz Distributie precizeaza ca nu face niciun fel de incasari la domiciliul clientilor , operatiunile efectuate urmand sa fie facturate ulterior. In cazul in care anumite persoane solicita bani pentru diverse servicii in numele companiei E.ON Gaz Distributie, clientii sunt rugati sa sesizeze compania de distributie la numerele de telefon: 0801 000366 (tarif local, apelabil din principalele retele de telefonie) si 0265 200366 (tarif normal, accesibil din toate retelele) sau sa se adreseze celei mai apropiate sectii de politie. In urma mai multor cazuri in care o persoana se prezenta drept angajat al companiei de gaz si pretindea sume de bani in schimbul unor asa-zise servicii la instalatia de gaz, compania E.ON Gaz Distributie a lansat o avertizare, asa incat maramuresenii sa nu