Compania ADIMAG împlineşte în acest an 20 de ani de activitate. Pornită ca o mică afacere în 1993, ADIMAG reprezintă în acest moment un nume important în ce priveşte segmentul comercializării materialelor de construcţii şi nu numai. Despre ADIMAG ne-a vorbit administratorul companiei, Nicolae Cioban.
Reporter: Care este istoria ADIMAG?
Nicolae Cioban: Este o istorie interesantă, împlinim 20 de ani în acest an. Începuturile au fost mai firave, cu bani puţini sau deloc, cu o activitate comercială de mici dimensiuni. Am început practic într-un magazin alimentar, am făcut mici vânzări sporadice, iniţial fiind orientaţi pe produse de uz casnic. Am avut o înclinaţie spre masele plastice, care este şi profilul pe care a pornit firma în ce priveşte activitatea en gros. Am simţit nişa din piaţă pe aceste produse şi am dezvoltat-o.
Rep.: Cum au fost primii ani?
N.C.: Afacerea fiind una de mici dimensiuni nu-mi permiteam să părăsesc şi locul de muncă care-l aveam la vremea respectivă, lucram atunci în sectorul bancar. S-a produs un seism în sistemul bancar care a fost un impuls pentru mine să ies şi să pornesc pe cont propriu. Am văzut că se poate, că este loc, plus că am găsit şi nişa. Am dezvoltat magazinul care era la vremea respectivă, am mai deschis încă unul şi în paralel am încercat şi am reuşit să încheiem un prim contract de distribuţie en gros, în speţă cu Chimica Orăştie, un contract de suflet care-l am şi în momentul de faţă.
Rep.: Cum a evoluat afacerea?
N.C.: Dacă la început am pornit într-un spaţiu de vreo 70 de metri pătraţi, încet ne-am dezvoltat la 300 de metri pătraţi, apoi la un spaţiu de 1.500 de metri pătraţi, pe platforma care o avem pe strada Libertăţii. Paralel, am cumpărtat sau achiziţionat spaţii de depozitare tampon, pentru că atunci când desfăşori o activitate de distribuţie să fii pregătit cu stocuri de marfă în e