Planul de Reorganizare al Servtrans Invest, propus de administratorul judiciar Euro Insol, a fost aprobat de către creditori în şedinţa din 25 ianuarie 2013. Acesta prevede plata integrală a creanţelor garantate şi salariale şi defavorizarea cu 85 % a creanţelor chirografare.
Planul se întinde pe o perioadă de 3 ani, timp în care se vor face distribuiri către creditori de aproximativ 33 milioane de lei, în 12 tranșe trimestriale. Potrivit Euro Insol, în eventualitatea în care creditorii ar fi respins Planul de Reorganizare, societatea ar fi intrat în faliment. Într-un asemenea scenariu, creditorii chirografari ar fi recuperat doar 3,66 % din sumele înscrise la masa credală.
Servtrans Invest a intrat în insolvenţă la 15 iulie 2011. Un număr de 119 creditori au revendicat creanţe în valoare de 371 milioane de lei, dar administratorul judiciar a admis creanţe de 175 milioane de lei.
Toate contestaţiile creditorilor nemulţumiţi au fost respinse, astfel că la 22 noiembrie 2012 a fost afişat tabelul definitiv al creanţelor care prevede obligaţii de plată în sarcina debitoarei în cuantumul celor admise de Euro Insol, respectiv 175 milioane de lei. Cei mai importanţi creditori sunt Banca Transilvania, OTP Bank, BCR Leasing, Touax Rail Limited, CFR SA, Trans Expedition Feroviar, Meva SA, Romvag SA, Chimpet Industrial.
Servtrans Invest, la momentul deschiderii procedurii, făcea parte din grupul IRS alături de ICIM, Romvag, Meva, Astra Vagoane, SIRV Mărășești, toate în insolvenţă în prezent. Grupul IRS a fost dezvoltat de omul de afaceri Cristian Burci, care, înainte de declanșarea crizei economice, a rulat afaceri de sute de milioane de euro. Ulterior, Burci a ieșit din tot ce înseamnă business pe segmentul feroviar, inclusiv construcția de vagoane.
La data de 10 noiembrie 2011, Grampet Services, deținută de Gruia Stoica, a notificat Consili