Daca Guvernul britanic are de gand sa lanseze o campanie negativa prin care sa-i determine pe romani si bulgari sa nu mearga in Marea Britanie dupa ce vor fi eliminate restrictiile de munca la finalul acestui an, ar trebui sa isi si asume riscurile lansarii unei astfel de comunicari pentru ca acest lucru ar putea lovi ca un bumerang, a declarat Mihaela Radulescu, specialist senior in branding si fondator al agentiei de consultanta de branding personal Innerout.
Guvernul britanic planuieste sa lanseze o campanie negativa in Romania si Bulgaria prin care sa evidentieze dezavantajele vietii britanicilor pentru a-i determina pe cetatenii celor doua tari sa nu plece in Marea Britanie din 2014, dupa ce vor fi anulare restrictiile de munca impuse romanilor si bulgarilor.
"Va rugam nu veniti in Marea Britanie. Ploua, joburile sunt putine si prost platite", ar fi mesajul campaniei, scrie The Guardian in editia online. Acest plan figureaza intre alte optiuni, ca inasprirea accesului imigrantilor din Uniunea Europeana (UE) la servicii publice sau "deportarea" celor care nu gasesc un loc de munca intr-un termen de trei luni, potrivit publicatiei, conform Mediafax.
„Romania si Bulgaria au reusit un branding de tara nefericit din perspectiva calitatii cetatenilor care emigreaza. Pe de alta parte, Marea Britanie trebuie sa-si asume riscurile unei eventuale astfel de comunicari, care pot lovi ca un bumerang. In plus, cum inteleg ca inca mesajul n-a fost stabilit cu exactitate, poate nu e cazul sa ne grabim cu aprecierile: una este un mesaj negativ care sa spuna <