„Why don’t you come over” este răspunsul gândul.info la intenția miniștrilor britanici de a lansa o campanie menită să-i convingă pe bulgari și pe români să nu ia cu asalt Marea Britanie după eliminarea restricțiilor de pe piața muncii. Site-ul de știri vrea să răspundă astfel la „spaima autorităţilor din Marea Britanie faţă de “invadatorii” români”.
Gândul, alături de agenția de publicitate GMP Advertising, vor lansa zilnic două afișe noi din cadrul campaniei “Why don’t you come over?”
“We may not like Britain, but you will love Romania. Why don’t you come over?” (“S-ar putea să nu ne placă Marea Britanie, dar voi o să iubiţi România. De ce nu veniţi la noi?”) este sloganul campaniei gândul dedicate englezilor şi prejudecăţilor despre România.
„Charles a cumpărat o casă aici în 2005. Iar Harry nu a fost niciodată fotografiat gol”, spune mesajul unuia dintre printurile semnate de GMP. „Vorbim mai bine engleză decât oriunde în Franța”, spune al doilea.
Cititorii The Guardian au venit, la invitația publicației, cu propriile idei amuzante legat de campania anti-imigranți.
Iată câteva exemple:
“Nu veniţi în Marea Britanie. E plin… de băuturi alcoolice cu gust de fructe, azbest, case proaste, episcopi, britanici…” Creat de Andrew Campbell-Howes
Marea (fostă) Britanie. Cea mai mare groapă de gunoi. Mergeţi mai bine în Australia. Autor: Linda Marian
Cerul în UK are această culoare timp de opt luni pe an. Mergeți mai bine în Miami. Autor: Lucy Maxwell
„Why don’t you come over” este răspunsul gândul.info la intenția miniștrilor britanici de a lansa o campanie menită să-i convingă pe bulgari și pe români să nu ia cu asalt Marea Britanie după eliminarea restricțiilor de pe piața muncii. Site-ul de știri vrea să răspundă astfel la „spaima autorităţilor din Marea Britanie faţă de “invadatorii” români”