Începând din februarie, retailerul de îmbrăcăminte H&M derulează o amplă campanie de reciclare a hainelor vechi-Foto:gandul.info Ofertă în premieră a H&M
Începând din februarie, retailerul de îmbrăcăminte H&M derulează o amplă campanie de reciclare a hainelor vechi, prin care oferă clienţilor câte un voucher pentru fiecare sacoşă de îmbrăcăminte pe care o donează companiei.
Campania H&M a început deja în Marea Britanie şi Irlanda, unde clienţii care aduc câte o sacoşă de haine vechi, indiferent de marcă, primesc un voucher în valoare de cinci euro, respectiv lire, pentru a-şi cumpăra altele noi din magazinele retailerului suedez, potrivit Daily Mail, citat de Ziarul Financiar.
O persoană poate aduce cel mult două sacoşe de haine pe zi, indiferent de brand sau vechime. Fiecare voucher primit poate fi folosit în magazinele H&M timp de şase luni de la data emiterii lui, însă reducerea aplicată în baza lui se face doar la cumpărăturile de minimum 30 de euro, respectiv lire.
Campania de colectare de haine vechi se va derula şi în alte magazine H&M din întreaga lume, şi în cele din România, unde valoarea ar fi de 25 de lei.
Hainele strânse de H&M vor fi preluate apoi de partenerul retailerului, I:Collect, care le va duce la o fabrică din Germania, unde materialele lor ar putea fi folosite pentru realizarea altor haine, ar putea deveni cârpe sau ar putea fi folosite în industria auto.
Potrivit H&M, prezent pe piaţa românească cu 22 de magazine, anual tone de textile sunt aruncate, deşi 95% dintre haine ar putea fi refolosite.
www.gandul.info
Începând din februarie, retailerul de îmbrăcăminte H&M derulează o amplă campanie de reciclare a hainelor vechi-Foto:gandul.info Ofertă în premieră a H&M
Începând din februarie, retailerul de îmbrăcăminte H&M derulează o amplă campanie de reciclare a hainelor