Autorităţile locale şi-au exprimat, încă din 2010, dorinţa de a realiza un parking în locul clădirii care găzduia „Gara Mică”, însă planurile au rămas doar la acest stadiu. Proiectul pare imposibil de realizat, în condiţiile în care clădirea este situată în „zona de siguranţă a infrastructurii feroviare publice”.
Primăria avea un proiect de dezvoltare în zona gării, în cadrul căruia dorea să realizeze acolo o zonă de parcare, chiar un parking, precum şi un spaţiu public de tipul unei piaţete, după cum declarau pentru citynews.ro, în februarie 2012, reprezentanţii municipalităţii. „De asemenea, proiectul de tramvai prevede o serie de accese în zona pe care clujenii o ştiu astăzi practic fiind platoul dintre cele două gări. Însă toate aceste proiecte trebuie să fie în directă legătură cu cedarea terenului”, spunea atunci Oana Buzatu, purtător de cuvânt al Primăriei Cluj-Napoca.
Un an mai târziu, lucrurile sunt în impas, iar clădirea continuă se se degradeze. Autorităţile locale nu au reuşit să intre în posesia terenului şi a clădirii până la această dată. “Clădirea care găzduia Gara Mică nu aparţine patrimoniului municipiului Cluj-Napoca. Clădirea este înscrisă în CF nr. 272362-C8, în proprietatea Companiei Naţionale de Căi Ferate CFR S.A., cu specificaţia „clădire de călători scurt parcurs”, se arată într-un răspuns al Primăriei Cluj-Napoca.
Potrivit reprezentanţilor CNCFR, clădirea nici măcar nu poate fi înstrăinată, din cauza că se află în zona de siguranţă a infrastructurii feroviare publice.
„Clădirea de călători "scurt - parcurs" Cluj-Napoca este înregistrată în patrimoniul privat al "CFR"-SA, fiind situată în zona de siguranţă a infrastructurii feroviare publice. Clădirea, fiind situată în zona de siguranţă a infrastructurii feroviare publice, nu poate fi înstrăinată. Date fiind motivele expuse, precum şi faptul că această clădire este situat