Unul dintre cele mai cunoscute simboluri ale Romei, Fontana di Trevi, va beneficia în sfârşit de renovarea mult aşteptată. Principalul finanţator al proiectului, în valoare de peste 3 milioane de euro, este casa de modă Fendi.
Restaurarea fântânii, ale cărei lucrări au fost finalizate în anul 1762, va dura aproximativ 20 de luni.
"Fântânile Romei glorifică apa, care este cel mai important element al vieţii", a declarat directorul de creaţie Fendi, Karl Lagerfeld.
Fontana di Trevi a fost de-a lungul timpului scena unor producţii cinematografice de mare succes, dintre care amintim filmul lui Fellini din 1960, "La Dolce Vita" sau "Vacanţă la Roma", cu Audrey Hepburn în rol principal.
Renumita casă de modă italiană va fi singurul sponsor ale lucrărilor de consolidare, care vor fi etapizate în aşa fel încât să nu afecteze vizita milioanelor de turişti.
Ultima renovare a monumentul baroc a avut loc în 1989. Vara trecută, bucăţi impresionante din faţadă s-au desprins din cauza uzurii.
Unul dintre cele mai cunoscute simboluri ale Romei, Fontana di Trevi, va beneficia în sfârşit de renovarea mult aşteptată. Principalul finanţator al proiectului, în valoare de peste 3 milioane de euro, este casa de modă Fendi.
Restaurarea fântânii, ale cărei lucrări au fost finalizate în anul 1762, va dura aproximativ 20 de luni.
"Fântânile Romei glorifică apa, care este cel mai important element al vieţii", a declarat directorul de creaţie Fendi, Karl Lagerfeld.
Fontana di Trevi a fost de-a lungul timpului scena unor producţii cinematografice de mare succes, dintre care amintim filmul lui Fellini din 1960, "La Dolce Vita" sau "Vacanţă la Roma", cu Audrey Hepburn în rol principal.
Renumita casă de modă italiană va fi singurul sponsor ale lucrărilor de consolidare, care vor fi etapizate în a