Pentru a menţine o legătură cât mai bună cu locuitorii, Primăria Medgidia pune la dispoziţia acestora un număr de telefon tip TelVerde (gratuit), prin intermediul căruia vor putea sesiza administraţiei locale problemele cu care se confruntă sau vor putea propune măsuri de îmbunătăţire a activităţii administrative. ,,Serviciul lansat la începutul acestui an este disponibil în intervalul orar 16.00 – 07.00 , la numărul de telefon: 0 800 800 091, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă sau mobilă, fără costuri pentru client”, a precizat primarul municipiului, Marian Iordache. Edilul şef a menţionat că apelurile făcute la acest număr de telefon sunt preluate imediat de un angajat al administraţiei locale şi în mai puţin de 24 de ore ajung pe masa sa, de unde sunt transmise, cu rezoluţiile aferente, către departamentele din cadrul primăriei sau către serviciile publice ce funcţionează la nivelul municipiului.
Pentru a menţine o legătură cât mai bună cu locuitorii, Primăria Medgidia pune la dispoziţia acestora un număr de telefon tip TelVerde (gratuit), prin intermediul căruia vor putea sesiza administraţiei locale problemele cu care se confruntă sau vor putea propune măsuri de îmbunătăţire a activităţii administrative. ,,Serviciul lansat la începutul acestui an este disponibil în intervalul orar 16.00 – 07.00 , la numărul de telefon: 0 800 800 091, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă sau mobilă, fără costuri pentru client”, a precizat primarul municipiului, Marian Iordache. Edilul şef a menţionat că apelurile făcute la acest număr de telefon sunt preluate imediat de un angajat al administraţiei locale şi în mai puţin de 24 de ore ajung pe masa sa, de unde sunt transmise, cu rezoluţiile aferente, către departamentele din cadrul primăriei sau către serviciile publice ce funcţionează la nivelul municipiului.