Construcţia magistralei 5 de metrou Drumul Taberei-Universitate, care dă bătăi de cap de aproape doi ani locuitorilor din zonă, a fost amânată cu patru ani.
Întârzierea vine după ce Ministerul Transporturilor a redus finanţarea pentru noua linie de cinci ori faţă de rectificarea făcută în vara anului 2012, informează Ziarul financiar. Finalizarea acestui proiect major pentru infrastructura bucureşteană a fost împinsă pentru 2018, deşi iniţial metroul trebuia să fie gata în 2014.
În 2013, metroul din Drumul Taberei va primi 21,5 milioane de euro, adică de cinci ori mai puţin decât se estimase în vara anului trecut.
Cu o lungime totală de aproximativ şase kilometri, tronsonul va avea zece staţii de metrou: Râul Doamnei, Valea Argeşului, Valea Ialomiţei, Romancierilor, Parcul Drumul Taberei, Tudor Vladimirescu, Favorit, Orizont, Academia Militară, Eroilor.
Noua linie va acoperi, în principal, o zonă cu peste 300.000 de locuitori din sectoarele 5 şi 6 ale Capitalei.
Bugetul iniţial pentru Magistrala 5 metrou era de aproximativ 380 de milioane de lei, iar în urma rectificării de anul trecut suma a ajuns la mai puţin de jumătate, Ministerul Transporturilor fiind, de altfel, cea mai afectată dintre instituţii.
Construcţia magistralei 5 de metrou Drumul Taberei-Universitate, care dă bătăi de cap de aproape doi ani locuitorilor din zonă, a fost amânată cu patru ani.
Întârzierea vine după ce Ministerul Transporturilor a redus finanţarea pentru noua linie de cinci ori faţă de rectificarea făcută în vara anului 2012, informează Ziarul financiar. Finalizarea acestui proiect major pentru infrastructura bucureşteană a fost împinsă pentru 2018, deşi iniţial metroul trebuia să fie gata în 2014.
În 2013, metroul din Drumul Taberei va primi 21,5 milioane de euro, adică de cinc