Daimler a lansat la Salonul nord-american de la Detroit modelul CLA, un elegant coupe în patru uşi fără rame la geamurile portierelor. La acest CLS trasat la scală compactă, ingredientele rămân neschimbate: capota prelungă, profilul pavilionului este atât de arcuit încât se confundă cu linia portbagajului, linia de centură este înaltă, iar suprafaţa vitrată este menţinută la dimensiuni minime. În spate ies în evidenţă aripile puternic profilate, un element stilistic specific Mercedes-urilor de generaţie recentă, şi capacul portbagajului îngustat şi ridicat ce preia funcţia unui eleron.
Utilizând platforma MFA a noului Benz A Class, Mercedes CLA este lung de 4,63 metri, lăţimea e de 1,77 metri în timp ce înălţimea modelului de serie a scăzut cu aproape 5 cm comparativ cu prototipul Concept Style Coupe, la 1,44 metri. Benz-ul CLA final nu preia de la CSC grila argintie tip “ploaie de diamante”, însă bordul cu aerisirea circulară triplă de pe consolă şi ecranul independent sunt aceleaşi ca la Clasa A.
Pentru debut, motorul de la baza ofertei noii clase CLA va fi un agregat în patru cilindri supraalimentat prin turbo cu cilindreea de 1.600 cmc. Mica unitate pe benzină este declinată în două trepte de putere, de 122 CP şi 200 Nm pentru CLA 180 şi 156 CP şi 250 Nm pentru CLA 200. Versiunea Blue Efficiency este mai lentă în acceleraţie ca CLA 180 cu 0,6 secunde, viteza maximă este de 190 km/h, însă renunţarea la un procent neglijabil din performanţe are şi un premiu: un consum mediu mai mic cu o jumătate de litru, la fix 5,0 litri la 100 km parcurşi. Emisiile de CO2 ale acestei economice versiuni sunt de 117 grame.
CLA 200 sprintează suta în 8,6 secunde, atinge o viteză maximă de 230 km/h, consumă 5,5 litri de benzină şi emite sub 130 grame CO2 la km.
CLA 250, va utiliza un 2.0 turbo de 211 CP şi 350 Nm. Demarajul 0-100 km/h se petrece în 6,7 secunde,