Retailerul german de îmbrăcăminte şi încălţăminte Takko va deschide un magazin în Eliana Mall în prima parte a acestui an. Compania a ajuns la 62 de unităţi la nivel naţional şi vânzări de peste 100 de milioane de lei (24 de milioane de euro) şi şi-a planificat două noi magazine în startul anului – unul în Braşov şi un al doilea în Constanţa.
În România germanii au mizat atât pe oraşele mari, în frunte cu Capitala, cât şi pe cele de 30-50.000 de locuitori, precum Făgăraş, Odorhei sau Reghin. Oraşele sunt alese în funcţie de populaţie şi de veniturile acesteia. Astfel, în Germania - cea mai importantă piaţă pentru grup - există magazine Takko şi în localităţile cu 2.000 - 3.000 de locuitori. Modelul de business al germanilor este de a se extinde în centrele comerciale nou deschise pe piaţă. Pentru anul financiar 2013-2014, care începe în luna mai, Takko are planificate pentru România alte nouă magazine.
Takko se adresează clienţilor cu venituri mici şi medii, intrând în competiţie directă cu C&A şi H&M. Retailerul german de îmbrăcăminte şi încălţăminte Takko va deschide un magazin în Eliana Mall în prima parte a acestui an. Compania a ajuns la 62 de unităţi la nivel naţional şi vânzări de peste 100 de milioane de lei (24 de milioane de euro) şi şi-a planificat două noi magazine în startul anului – unul în Braşov şi un al doilea în Constanţa.
În România germanii au mizat atât pe oraşele mari, în frunte cu Capitala, cât şi pe cele de 30-50.000 de locuitori, precum Făgăraş, Odorhei sau Reghin. Oraşele sunt alese în funcţie de populaţie şi de veniturile acesteia. Astfel, în Germania - cea mai importantă piaţă pentru grup - există magazine Takko şi în localităţile cu 2.000 - 3.000 de locuitori. Modelul de business al germanilor este de a se extinde în centrele comerciale nou deschise pe piaţă. Pentru anul financiar 2013-2014, care începe în luna mai, Ta